A keresőoptimalizálás a hatékonyság motorja

A SEO, vagy keresőoptimalizálás a weboldal  hosszú távú megtalálhatóságának és a folyamatosan garantált új ügyfelek érkezésének és a vállalkozás egyik növekedési potenciáljának záloga. A keresőoptimalizálás eredménye egy igazi win-win szituáció: az optimalizált webhelyre valós igénnyel érkező látogatók és az oldal egyre nagyobb forgalmával szembesülő üzemeltető is jogosan érzik úgy, hogy csak nyertek az ügyön.  

secon-keresooptimalizalas

Miért keresőoptimalizálás?

  • A keresőoptimalizálás befektetés, mely helyes tervezés és pontos kivitelezés esetén a befektetett energia arányában sokszorosan megtérül profit szinten is
  • A SEO stratégia kidolgozása során minden esetben hosszú távra tervezünk.
  • A keresőoptimalizálás költségei további rejtett vagy extra költségek felmerülésének kockázata nélkül, pontosan és előre tervezhetők.
  • Fizetési konstrukcióink ügyfeleink igényeinek megfelelően rugalmasak.
  • Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy 3 hónaptól 8-10 éven át, akár többszörösére növelhető az optimalizált webhelyre érkező látogatók száma és a vállalkozás bevétele

secon-linkepites

  • Az optimalizált tartalmak és kulcsszavak száma nem korlátozott, lehet több száz, vagy akár több ezer is.
  • Ezért a magától értetődő, egyszerű, ugyanakkor sokszor „agyonoptimalizált” kifejezések mellett érdemes minél nagyobb számú kevésbé kompetitív, összetett kifejezésre is elvégezni az optimalizálást, ez minden esetben piacfüggő.
  • Optimális munkafolyamat 3 lépésben: technológiai SEO, On site SEO és Off site SEO.
  • Az eredményeket nem elég elérni és megtartani – ezek a dolgok egyszerűbbekk lennének – , a valódi hosszú távú eredményt a folyamatos növekedés stratégiai céljának megvalósítása jelenti.

A SEO, vagy keresőoptimalizálás a várható eredményhez képest minimális költségráfordítás mellett megnöveli a valós igényekkel  weboldalra érkező látogatók számát.

Ajánlatkérés

Kérj tőlünk ajánlatot!