
Keresőoptimalizálás – SEO
A keresőoptimalizálás a hatékonyság motorja
A SEO, vagy keresőoptimalizálás a weboldal hosszú távú megtalálhatóságának és a folyamatosan garantált új ügyfelek érkezésének és a vállalkozás egyik növekedési potenciáljának záloga. A keresőoptimalizálás eredménye egy igazi win-win szituáció: az optimalizált webhelyre valós igénnyel érkező látogatók és az oldal egyre nagyobb forgalmával szembesülő üzemeltető is jogosan érzik úgy, hogy csak nyertek az ügyön.
Miért keresőoptimalizálás?
- A keresőoptimalizálás befektetés, mely helyes tervezés és pontos kivitelezés esetén a befektetett energia arányában sokszorosan megtérül profit szinten is
- A SEO stratégia kidolgozása során minden esetben hosszú távra tervezünk.
- A keresőoptimalizálás költségei további rejtett vagy extra költségek felmerülésének kockázata nélkül, pontosan és előre tervezhetők.
- Fizetési konstrukcióink ügyfeleink igényeinek megfelelően rugalmasak.
- Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, hogy 3 hónaptól 8-10 éven át, akár többszörösére növelhető az optimalizált webhelyre érkező látogatók száma és a vállalkozás bevétele
- Az optimalizált tartalmak és kulcsszavak száma nem korlátozott, lehet több száz, vagy akár több ezer is.
- Ezért a magától értetődő, egyszerű, ugyanakkor sokszor „agyonoptimalizált” kifejezések mellett érdemes minél nagyobb számú kevésbé kompetitív, összetett kifejezésre is elvégezni az optimalizálást, ez minden esetben piacfüggő.
- Optimális munkafolyamat 3 lépésben: technológiai SEO, On site SEO és Off site SEO.
- Az eredményeket nem elég elérni és megtartani – ezek a dolgok egyszerűbbekk lennének – , a valódi hosszú távú eredményt a folyamatos növekedés stratégiai céljának megvalósítása jelenti.
A SEO, vagy keresőoptimalizálás a várható eredményhez képest minimális költségráfordítás mellett megnöveli a valós igényekkel weboldalra érkező látogatók számát.